29 Ocak 2015 Perşembe

Bodrum'da 200bin ve Altına alınabilecek evler

Bildiğiniz gibi Bodrum ve çevresinde 200bin ve civarlarına bir ev sahibi olmak gün ve gün güçleşmekte, 

HANGİ BÖLGELER ?

Açık konuşmak gerekirse Bodrum'un her bölgesinde bu fiyatlara satılık ev veya satılık yazlık bulma şansınız bulunmakta ama unutmayın bazı handikaplar her zaman sizleri bekliyor olacak; ya evler depo tapulu olacak, ya denize uzak olacak yada çok tepede olacak.

2014 Kış aylarında Kadıkalesi Ormancılarda 185bin gibi rakamlara ev bulabilirken 2015 ocak ayındaki baz fiyatlar 250bin TL sınırlarının üzerine çıkmış durumda.

200bin Civarına Özellikle Turgutreis Karabağ, Akçaalan, Kadıkalesinde ki bazı sitelerde, Gündoğan Kızılburun'da, Gümüşlük Koyunbaba'da daire ve eğer şansınız varsa 85-100m2 arasında bir dubleks bulma şansınız hala mevcut. 

MUMCULAR BODRUM MU?

Bu konu ile ilgili sürekli telefonlar almaktayım. Örnek veriyorum müşteri beni Bodrum'da 100bin Tl civarlarına bir dubleks veya daire aradığını söylüyor. Bende doğal olarak bu rakamlara kendisini Bodrum'da bir ev sahibi yapmanın çok zor olduğunu açıklamaya çalışılıyorum ancak aldığım cevap beni her seferinde şaşırtıyor " Tuzlada,Boğaziçinde bu fiyatlara ilanlar var ". Sizlere şunu söylemek istiyorum bizler hiç bir zaman için bu saydığım semtleri Bodrum olarak değerlendirmedik zira bu semtler Bodrum'a 45 Km uzaklıktalar daha çok Milas diyelim.


Bodrum'da 200bin ve Altına alınabilecek evler Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Onur

0 yorum:

Yorum Gönder